Handelsbetingelser– Fryd Living

Handelsbetingelser

Virksomhedsoplysninger

FrydLiving
Jernbanegade 16
3480 Fredensborg
CVR nr: 34944385
Telefon: 22329709
Email: kontakt@frydliving.dk

Betaling

Fryd Living modtager betaling med Dankort, VISA, MobilePay, Mastercard,

Swish, Klarna, American Express, Diners Club, JCB, Maestro.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Fryd Living bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Fragt

Ved ordre over 500 kr. er der gratis fragt i Danmark. Ved ordre under 500 kr. kan du her se, hvad fragten vil være.


Leveringstid

Leveringstid er normalt 2-7 hverdage - men for enkelte varer vil der være længere leveringstid - i så fald står det skrevet under det enkelte produkt. 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Ved returnering
Kontakt fryd Living ved reklamation og oplys årsagen. Varerne sendes til nedenstående adresse.

Fryd Living
Jernbanegade 16
3480 Fredensborg

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os:

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav. Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på frydliving.dk. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@frydliving.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, medmindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Fryd Living
Jernbanegade 16
3480 Fredensborg

Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og efter forudgående aftale aflevere den personligt på ovenstående adresse.

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.

Disse returregler gælder alle varer solgt som fjernsalg (til private) – det gælder ikke varer solgt til virksomheder.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: kontakt@frydliving.dk 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 12.11.2020

Ener blevet købt af en kunde fra Videbæk for 38 minutter siden.
Ener blevet købt af en kunde fra Hirsthals for 39 minutter siden.
Ener blevet købt af en kunde fra Skælskør for 40 minutter siden.
Ener blevet købt af en kunde fra Slagelse for 41 minutter siden.
Ener blevet købt af en kunde fra Næstved for 42 minutter siden.
Ener blevet købt af en kunde fra Ringsted for 43 minutter siden.
Ener blevet købt af en kunde fra København for 44 minutter siden.
Ener blevet købt af en kunde fra Hørsholm for 45 minutter siden.
Ener blevet købt af en kunde fra Fredensborg for 46 minutter siden.
Ener blevet købt af en kunde fra Rungsted Kyst for 47 minutter siden.
Ener blevet købt af en kunde fra København for 48 minutter siden.
Ener blevet købt af en kunde fra Herning for 49 minutter siden.
Ener blevet købt af en kunde fra Helsingør for 50 minutter siden.
Ener blevet købt af en kunde fra Hillerød for 51 minutter siden.
Ener blevet købt af en kunde fra Odense for 52 minutter siden.
Ener blevet købt af en kunde fra Århus for 53 minutter siden.
Ener blevet købt af en kunde fra Ålborg for 54 minutter siden.
Ener blevet købt af en kunde fra Esbjerg for 55 minutter siden.
Ener blevet købt af en kunde fra Skagen for 56 minutter siden.
Ener blevet købt af en kunde fra Horsens for 57 minutter siden.
Pre-loader